Wednesday, May 27, 2009

Sofea Dah Tenang Sekarang...



Keadaan dah kembali tenang sekarang. Apa yang Sofea buat? Sofea ignore masalah tersebut. Sofea bukan lari dari masalah, Sofea cuma membiarkan masalah tu reda sebab Sofea tahu, masalah yang Sofea hadapi sekarang, mungkin masalah yang Sofea tak dapat selesaikan. Masalah ni memerlukan Sofea untuk tidak masuk campur. Tidak masuk campur dalam hal rumah tangga mereka.

Sofea mungkin perlu mula melupakan Zam. Sofea perlu belajar membuang kebiasaan kehidupan Sofea dan hidup tanpa nama Zam dibibir Sofea lagi. Alhamdulillah, Allah memberi kemudahan untuk Sofea. Allah memudahkan untuk Sofea membuang nama Zam dari hati Sofea. Thank you, Allah.

Zam pula seolah-olah tidak mempedulikan Sofea lagi. Tak pelah. Mungkin Zam ingin menyelesaikan masalah keluarga dia. Sofea faham perasaan Zam. Faham sangat2. Sofea bagi ruang dekat Zam. Jangan risau Zam. Kita tetap kawan biasa.

Zam juga telah banyak mengajar Sofea. Cinta kita yang sebelum ni banyak mengajar Sofea perkara baru. Banyak memberi pengalaman dan banyak mematangkan Sofea. Tak pelah, Zam. Biarlah kita kekal sebagai hubungan seorang upline dengan downlinenya. Sofea cuba bersikap se'profesional' yang boleh untuk meneruskan perniagaan ini.

-Ikhlas dari Sofea yang pernah mencintai Zam-

0 comments: